cykelanarkisten.blogg.se

Sista nervösa förberedelserna.

Publicerad 2017-05-03 08:05:23 i Allmänt,

Onsdag 3 maj 2017. Just nu kastas jag intensivt mellan olika känslor. Långt där inne i bröstkorgen finns en glädje och stolthet över vad jag ska göra under de tre närmsta månaderna, men det blockeras av en kraftig stress. Det som eventuellt gör mig lugn är att jag vet vad stressen beror på. Jag var på Borås Arena igår kväll och hade hoppats att Elfsborg skulle skicka med en massa energi, men andra halvlek ett bedrövligt kapitel. Dom elva spelarna som var på plan då hade inte orkat följa med mig ens från Haparanda till Kalix, så slöa var dom. Tält - check Sovsäck - check Liggunderlag - check Kudde - check Cykelbyxor - check Check, check, check!!!! Jag är nästan hundra på att alla grejer finns och att jag har fullständig kontroll på det, och detta borde lugna, men istället stiger pulsen. I morgon, tidigt, åker jag och min fru till Stockholm för vidare transport med Viking Line till Helsingfors. Därifrån ska vi roadtrippa genom Finland. Hälsa på släktingar och vänner, för att den 12 maj komma till Haparanda. Där får jag ett par dagar för en sista genomgång, komplettering etc inför avfärden. Nu kan det bli så, att jag inte uppdaterar bloggen förrän den 12 maj när vi är i Haparanda. Hoppas då att jag ska kunna skriva ett längre inlägg om vårt östra grannland.

Kommentarer

Postat av: Liv Levåg

Publicerad 2017-05-07 17:05:00

Har du swish? Behöver ditt telefonnr isåfall
Ha en trevlig resa

Postat av: cykelanarkisten.blogg.se

Publicerad 2017-05-10 08:43:03

Tyvärr inte på insamlingskontot.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela