cykelanarkisten.blogg.se

Färdvägen korrigerad.

Publicerad 2017-05-02 06:27:48 i Allmänt,

Jag har tidigare lagt ut min tänkta väg från Haparanda till Ystad. Efter att saker hänt sedan dess så kommer jag här med en korrigerad väg. Mycket är sig likt från den första versionen, men för den intresserade publicerar jag färdvägen. Självklart kan det under tiden komma någon korrigering ytterligare, men det ligger inte inom det troligas gräns. Etapp 1. Haparanda, Kalix, Töre, Råneå, Boden, Älvsbyn, Arvidsjaur, Glommersträsk, Norsjö, Lycksele, Åsele, Dorotea, Hoting, Strömsund, Hammerdal, Borgvattnet, Stugun, Kälarne, Bräcke, Ånge. Etapp 2. Ånge, Östavall, Ramsjö, Hennan, Ljusdal, Bollnäs, Hofors, Hedemora, Norberg, Köping, Katrineholm. Etapp 3. Katrineholm, Linköping, Åtvidaberg, Västervik, Hultsfred, Fagerhult, Orrefors, Emmaboda, Karlshamn, Kristianstad, Tomelilla, Ystad.

Kommentarer

Postat av: karin segersten

Publicerad 2017-05-03 09:21:22

Hej!
Hade du kommit förbi Gävle hade vi kunnat dra ihop några och hängt på dej en bit. Du drar ju förbi Hedemora -Hofors och den vägen. Lycka till :-)

Svar: Tack. Jag väljer medvetet att försöka hålla mig inåt landet, då det är en mycet mer oupptäckt del av Sverige för min del. Gävle är en trevlig stad. Hälsa gärna Hasse Berggren, en gång i tiden stor hjälte i Elfsborg, Borås.
cykelanarkisten.blogg.se

Postat av: Jerry Billquist

Publicerad 2017-05-09 09:24:03

Anders. Hoppas du inte är alltför mätt när du kommer till Åtvidaberg - och se till att det är på pizzerians öppettid.

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-05-14 05:13:19

Om du behöver nattlogi strax utanför Älvsbyn så kan du få det hos oss.

Svar: Men ni är ju underbara. Jag skickar mitt telefonnummer 0734434436, så kan ni ta kontakt med mig. Skicka ett sms så tar jag kontakt.
cykelanarkisten.blogg.se

Postat av: Bella Önnhage

Publicerad 2017-05-22 10:48:47

Hittade din blogg via Boel i Jörn (hon är kusin eller om det var tremänning med min mamma) och ser nu att du åker igenom mina trakter så småningom... Skulle sovplats behövas i Jämtland, Medelpad eller Hälsingland så har jag en hel del kontakter i dessa områden. Bara att hojta till :)

Svar: Så kommer det att bli. Jag hör av mig när jag närmar mig.Tack på förhand.
cykelanarkisten.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela